SZEMÉLYVONATI KOCSICSALÁD |
---|
KEZDŐLAP | MÁV SZEMÉLYKOCSIK | GySEV SZEMÉLYKOCSIK | EGYEBEK |
---|
# | Betűjel | Megjegyzések | Gyártó | Beszerzés | Darabszám | Darabszám 2000-ben |
---|---|---|---|---|---|---|
08-17 000-019 | WRy | ex20-17 | Dk | 1975-1977 | 20 | 7 | 10-27 000-099 | Ap | Dk | 1961-1963 | 100 | 49 | 10-27 100-121 | Apv | Dk | 21 | 19-05 000-094 | Ap | ex19-17 100-194 | Dk | 1988-1989 | 95 | 81 | 19-17 100-196 | A | Dk | 1972 | 97 | ? | 20-05 500-504 | Bhrv | ex20-07, 20-27 | Szl | 1997 | ? | 5 | 20-05 550-581 | Bhv | Ex 20-07. Lengő-tolóajtóval. 601-től bordázott tetővel és új járműszekrénnyel. 737-776: tervezett, gyártása 2004-2005 folyamán volt várható. | Szl: 550-569 és 595-600 Dk: 560-594 és 601-736 |
1998: 550-558, 560-569 1999: 559, 570-581 2000: 582-600 2002: 601-658 2003: 659-736 2004-2005: 737-776 |
187+40 | 32 | 20-06 000-019 | By | Rokkantszállitásra alkalmas. Ex20-17, nincs generátor. | Dk | 1995-1996 | 20 | 20 | 20-07 000--836? | Bhv | Dk | 1970-1972 | ? | 504 | 20-17 000-496 | By | Dk | 1972-1984 | ? | 345 | 20-26 000-419? | Bh | A jelenleg futó 6 Bh 20-26 sor kocsi GySEV eredetű (50 43 20-26 329÷330 és 332÷335, rendre 000=329; 001=330; 002=332; 003=333; 004=334; 005=335) | Dk | 1957-1961, 1966-67 | ? | 6 | 20-26 500-699 | Bhv | Dk | 1962-1964 | ? | 20-27 100-199, 415-952 |
Bhv | 20-27 034-698 Bhv | Dk | 2002: 000-007 2003: 008-015 |
638 | 136 | 20-27 200-399 | Bh | Dk | 1965-1966 | 200 | 29-05 000-015 | Bp | 19-05 Ap kocsik másodosztályúvá átminősítve. | 2002: 000-007 2003: 008-015 |
16 | 80-05 400-405, 80-05 406-431 | BDt | 20-07, 20-27, 82-27, 82-28 átépítésével. 419-431 építés alatt, átadása 2004-ben. 406-től új konstrukció. | Dk, Ganz | 1999: 401-403 2000: 400, 404, 405 2003: 406-418 2004: 419-431 |
19+13 | 6 | 80-07 300 | BDbt | vezérlőkocsi bicikliszállítással | Szl | 1996 | ? | 12 | 80-27 351 | BDbt | 3xx: ex82-27 | Szl | 1997 | ? | 12 | 81-27 000-049 | BDh | ex20-27, 010-011: rokkantszállítással | Dk | 1984-1985 | 50 | 20 | 81-27 300-349 | BDbt | vezérlőkocsi p+k | Szl | 1996 | ? | 82-07 300-349 | BDt | 0xx: ex82-26,82-27 3xx: ex82-07 | Szl | 1997 | ? | 32 | 82-26 050?-060 | Bt | Dk | 1962 | ? | 82-27 001?-042,044?, 080-084, 100-149, 300-350 |
BDt | Dk | 1962-1967, 1969-70 | ? | BDt: 44 | 82-27 061-070, 085-099, 274-284, 371-373 |
Bt | Dk | 1963-1965 | ? | 82-28 000-037 | BDbhv | 000-037:ex20-27 | Szl | 1996 | 38 | 38 | 82-28 100-129 | BDbh, BDh | 100-129:ex81-27 | Szl | 1996 | 56 | 30 | 82-28 150-155 | BDb | 150-155:ex82-27 | Szl | 1996 | 6 | 6 | 85-17 000-019 | BRy | ex20-17 | Dk | 1977 | 20 | 2 | 89-17 050 | BSRy | Játszókocsi | Landler Jenő Javító, Budapest | 1987 | 1 | 1 | 99-07 000-019 | VFK | Villamos fűtőkocsi. Nem a személykocsikhoz tartozik. | Dk | 1967-1969 | 20 |
Elővárosi kocsi (Bh, Bhv, BDh, stb) képek
Átépített Bhv képek
Vezérlőkocsi (BDt, stb) képek
Távolsági személykocsi (Ap, By, stb) képek
BRy, WRy képek
GySEV képek