 |
GYŐRI KOCSIK |
Győri kocsik
| # |
Betűjel |
Régi betűjel |
Beszerzés |
Darab |
Darab 2000-ben |
| 19-17 000-019 |
A |
Aav |
1962 |
20 |
|
29-17 000-019 |
B |
Bav |
1963 |
20 |
|
19-41 000-024 |
A |
Aa |
1970 |
25 |
9 |
20-41 000-124 |
B |
Bm |
1970-1971 |
125 |
74 |
39-41 000-026 |
AB |
ABm |
1970 |
27 |
|
19-47 000-044 |
|
Am |
1974 |
45 |
|
20-47 000-074 |
|
Bm/Ba |
1969 |
75 |
|
20-47 100-169 |
|
Bm/Ba |
1975-1976 |
70 |
|
20-37 300-369 |
B |
Bm |
1985-1987 |
70 |
61 |
19-51 000-050 |
|
Amo/Aa |
1964-1965 |
51 |
|
20-51 000-149 |
|
Bmo/Ba |
1964,1966,1968 |
150 |
|
39-51 000-006 |
|
ABmo |
1965 |
|
|
19-57 000-050 |
Ao |
Amo |
|
|
34 |
20-57 000-149 |
Bo |
Bmo |
|
|
92 |
39-57 000-006 |
ABo |
ABmo |
|
7 |
3 |
92-47 000-074 |
D,Dl,Db |
Dm |
1971 |
75 |
7 |
95-41 000-024 |
|
Dms |
1971 |
25 |
|
95-80 000-024 |
Ds |
|
1988-1990 |
25 |
20 |
Megjegyzések:
- A -41-es családból Dunakeszi 1992-1993-ban létrehozta a -30-as kocsicsaládot. 8 db 19-30, 16 db 20-30, 22 db 39-30 épült. A gőzfütést kiszerelték, belsőberendezése is felújításra került, ülések áthúzva.
- A -47-es kocsicsalád a 41-es kocsicsalád belföldi változata. A járművek az IC kocsicsalád alapanyagát jelentették.
- A 20-47-0xx széria ízelt ajtóval, az 1xx széria egyszárnyas ajtóval készült. A Dunakeszi a 20-47-es szériát 20-37-3xx kocsikká építette át.
- Dunakeszi az 51-es kocsicsaládból építette át az -57-es járműcsaládot.
- A 39-51-es kocsikat szintén Dunakeszi építette át 19-51-es kocsikból.
- A 95-80-as kocsikat Dunakeszi a 95-41-ból építette át.
- A -35-ös kocsik a -41-es nemzetközi forgalmú kocsik belföldesitett változata. Kiszerelték a többfeszültségű villamosfűtést és a gőzfűtést. A nemzetközi forgalomban csak a xx-30-as kocsik maradnak meg, mert van benne ajtózáró retesz.
Képek: -17, -35, -37, -41, -47, -51, -57
Gyári prospektus az Aa sorozatú kocsikról (Letenyei Tamás gyűjteményéből)